Dopust na krku
Potovanja

Na dopust v Punat

Končno se je tudi zame začel dopust.

Po iskanju kam naj se letos podam na morje, sem se odločila, da grem na Krk. Najprej sem seveda iskala po agencijah kakšno ugodno ponudbo. Na moje razočaranje so letos hrvati zelo podražili vse skupaj. Najprej nisem vedela, kam bi potem sploh šla. Ali v kakšen hostel na slovensko obalo, ali na hrvaško. Že dolga leta hodim v hotele, in to sem načrtovala tudi letos. Imeli pa so zelo malo ponudb, do katerih sem še bila pripravljena iti. In v nekaj namestitvah sem tudi že bila. Torej kako naprej?

Sin mi je rekel, kaj pa, če bi si poiskala sobo v kakšni apartmajski hiši. V bistvu kar dobra ideja. Sicer je treba potem iti ven jest, a še vedno bi prišla ceneje skozi, kot v hotelu. Rečeno, storjeno. Na googlu sem poiskala kam bi rada šla, in iskala namestitve.

Na Krku sem sicer že bila, ne pa v mestu Punat. Zato sem si tukaj našla eno luštno sobo, v kateri je tudi kopalnica in hladilnik. Za en teden me pride nočitev 250€. Hrano si sama kupim, in tudi gledam, da ne jem v kakšnih preveč fensi restavracijah. So pa tudi v gostinski ponudbi malo zasolili cene. Hrvaška je res lepa, ampak morda se le malo preveč cenijo za to ponudbo, ki jo ponujajo. Sicer bo pa konec sezone čas povedal, koliko se jim je izplačalo dvigniti cene, ali pač ne.

Torej, rezervirala sem si sobo, akontacijo poravnala in čakala datum, da se tudi dejansko odpravim na dopust. Karte za vlak sem že kupila prej, da nisem imela te skrbi ob odhodu. Letos sem se odločila, da namesto za vikend, odpotujem v ponedeljek. Zjutraj sem zgodaj vstala, da sem pravočasno prišla na vlak v Zagorje. Na srečo ni imel nobene zamude, in pravočasno smo prispeli v Ljubljano. Tam pa je bila malo drugačna zgodba, vlak za Reko je imel 40 minut zamude. Nisem se preveč sekirala, ker sem v Reki imela avtobus za Krk šele ob 11h. Namesto ob 10.25 smo prišli uro kasneje. Pohitela sem do avtobusne postaje, da ujamem avtobus za Krk.

Na Krk smo prišli čez uro in četrt. Malo sem iskala apartma, in ga kmalu tudi našla. Sprejem je bil zelo lep, kot sem jih vajena iz ostalih dopustov. Soba mi je bila takoj všeč, še posebno, ker ima tudi balkon, kjer ob večerih posedim. Raspakirala sem stvari in se odpravila iskat restavracijo, da si privoščim kosilo. Po kosilu sem še malo raziskovala in se utrujena odpravila nazaj v sobo. Po urici dobrega spanja, sem se zbudila spočita in naspana. Namesto ven, sem šla na balkon in brala. Zvečer sem brez problemov zaspala, in se danes zbudila v vetroven dan.

Namesto na plažo sem šla na dolg sprehod. In nikar ne obujte novih čevljev za sprehod, ker vas bodo ožulili, kot so mene. Iskala sem drogerijo ali lekarno, da si kupim obliže. Naposled sem našla lekarno, in olajšana brez bolečin nadaljevala pot. Za nazaj sem si privoščila vožnjo z vlakcem, ki dnevno vozi po obalni poti. Popoldan se je sicer prikazalo sonce, in bilo tudi zelo vroče. Zdaj zvečer pa kar piha, in tukaj pravijo, da bo jutri deževalo. Če bo, se bo malo ohladilo, in tudi za kakšen sprehod se bo našel čas. Kako bo jutri, vam poročam, jutri zvečer.

Za danes pa vam želim lahko noč, kjerkoli že ste.

Podobne objave

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja